środa, 20 lipca 2011

The Car Is On Fire- At This Time


Utwór ze składanki Piotra Kaczkowskiego. Bezapelacyjnie najlepszy numer dla mnie na tej płycie. Energia i czad poparty niebywałą melodyjnością. Po prostu przebój dla tańczących i słuchających inaczej. Na zachodzie pewnie wszystkie czasopisma muzyczne rozpływałyby się w zachwytach nad nimi.


Cały składak jest niezły, każdy kawałek jest do słuchania i to wielokrotnego. Fajny pomysł z tymi płytami. Co prawda skończyłem na trzeciej części ale jak mi wpadną w ręce pozostałe to nie omieszkam przesłuchać. Pomysł Piotra Kaczkowskiego jak widać wypalił , bo The Car Is On Fire, ma dzisiaj znaczącą pozycję w krajowym rockowym światku.


A do tego chłopaki nie spoczywają na laurach tylko grają swoje, poszukują nowych brzmień, zmieniają klimaty ( i skład też). Sam debiut TCIOF nie do końca mi się podoba, ale ten utwór, który zresztą też pojawił się na ich debiutanckiej płycie, o którym dzisiaj mowa spowodował, że sięgnąłem po ich druga płytę


a tu reszta składu na minimaxowej płytce


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz