sobota, 26 grudnia 2015

Made In Poland - Made In Poland


Nazwa i nagrane utwory w stylu "Ja Myślę" czy też "Obraz We Mgle" zobowiązują, a tu proszę bardzo co za podroż w krainę pop rocka. Podróż momentami niestety trafiająca na mielizny, ale muszę przyznać, że generalnie mam słabość do tego krążka i z przyjemnością raczej powracam do tej muzyki. Szkoda, że jakiejkolwiek reedycji kompaktowej brak. No nie licząc składanki z jakiejś dziwnej serii wydawniczej. Szukałem czegoś więcej o tej płycie w prasie, lecz niestety nie znalazłem. Może akurat nie posiadam tych numerów Non Stopu, czy też Magazynu Muzycznego, w których pisano o tej płycie. Tak czy inaczej pozostaje jedynie ta okładka i muzyka. 


Po takich klimatach w stylu wczesnego The Cure nasze uszy są nagle zbombardowane utworem "Wspomnienie Świata" ze świetną partią trąbki. No można i tak. A dalej mamy jeszcze bardziej popowy "Dokąd Tak Biegniesz", czy "Obłoki Me" które też mi nie przeszkadzają. Domyślam się jakim szokiem musiała być ta płyta dla dotychczasowych fanów tego nowofalowego zespołu. 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz