wtorek, 15 grudnia 2015

Wojtek Mazolewski- Polka


Wojtek Mazolewski ma dobrą passę. Po bardzo udanej płycie, którą była "Smells Like Tape Spirit" nagrywa równie dobrą płytę kolejną. "Polka" jest zjadliwa zarówno dla kogoś kto ma z jazzem mało wspólnego, a i jazzmani raczej nie będą kręcić nosem, że to jazzowy pop. Oprócz autorskich utworów na tym krążku znalazo się tradycyjnie miejsce dla mazolewskich wersji różnych światowych standardów rockowych. Tym razem dostajemy od Wojtka nirvanowskie "Heart Shaped Box" czy "Bombtrack" z repertuaru Rage Against The Machine. Obie wersje więcej niż dobre. 



Nie zabrakło też miejsca na utwory bardziej przystępne, niemalże popowe. Oczywiście mam na myśli utwór "Paris". Jest też jeszcze jeden cover i to znakomity, a mianowicie utwór "Get Free", który pochodzi z repertuaru Major Lazer. Same kowery mimo iż noszą w sobie dużo z oryginałów, to wersje zespołu Mazolewskiego są na tyle spójne z jego stylem, że pasują na tej płycie idealnie i nie rozbijają całej jego pozostałej zawartości muzycznej.



Chciałem znów wcześniej napisać o tej płycie, ale jak to zwykle się u mnie dzieje minęło kupę czasu, a wtedy chciałem napisać o "Polce", że to jedna z moich ulubionych płyt roku. A tu kończy się rok 2015. Tak czy inaczej i w tym roku bardzo często słuchałem tej płyty. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz