wtorek, 16 sierpnia 2011

Butelka- To mnie wkurwia


Utwór poznałem dzięki blogowi Piotyra2. Przyznam się szczerze, że znałem jedynie utwór ich o tym, że nie działa im dekoder telewizji Trwam. Cóż, zgryw, radość z grania. Są to cechy zaiste ważne i żeby nie wyszedł z tego kicz to jest sztuka. Wielu artystów na tym się wykłada, że robią coś co ma być w założeniu śmieszne, jajcarskie a wychodzi żałośnie. Przykładem takiego żałosnego grania jest Big Cyc. Natomiast zgryw, ale z klasą to domena takich zespołów jak stara Bielizna, Acid Drinkers, mistrzowie Apteka no i wg mnie Butelka.


Nie silą się na wielką sztukę, grają to co chcą i jak chcą. I taki jest też kawałek „To mnie wkurwia” Nic nie poradzę, że jestem fanem tego typu krótkich ekspresyjnych form czadowych z mocnym i jasnym przesłaniem.

Tak, to mnie wkurwia! I jeszcze kilka innych rzeczy też. Chyba sam napiszę sobie jeszcze trzecia, czwartą i piątą zwrotkę i okraszę je hymnowym refrenem Butelki.

Dzięki Piotyr za ten utwór!


brak czasu, brak snu, cudze rzeczy na moim biurku, buractwo, czynne jedno okienko na poczcie, inflacja, kac, drechy, kodeki do filmów, kominiści, politycy, komentowanie podczas oglądania meczy, łamiące się kable od słuchawek, studenci, matura, ajpady, ajfony, windołsy siedem, osiem i jedenaście, świeckie i religijne i świeckie tradycje, święta, Niemcy, Juesej, upał, nowinki i gadżety techniczne, polska muzyka pop, harcerze, nasza klasa, fejsbukowy lans, chodzenie z parasolem, prognoza pogody, którą ogląda cała Polska, tak jakby to miało cokolwiek zmienić skoro i tak trzeba wyjść z domu czy pada czy nie, wybory i wiara, że głosując cokolwiek można zmienić, taniec, wesela, moda, talent szoły, koty, Henry Porter....

wersja audio jest genialna na wyjście na miasto, słuchawki i do przodu. Teledysk i roztrzaskiwany fiat lekko przygłusza czadowy kawałek.

W komentarzach można dopisywać się co nas wkurwia.

1 komentarz:

  1. Przyznaję że jestem fanem Butelki (cokolwiek sobie ktokolwiek pomyśli :) )

    OdpowiedzUsuń