poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Closterkeller- Deja Vu


Nie jestem obiektywny jeśłi chodzi o ten zespół. Uwielbiam prawie wszystko co zrobili do tej pory. Dowody? Proszę: Violet, Babeluu.

Nie będę się więc dzisiaj rozpisywał. Po prostu świetne granie jak w komentarzach pod tym utworem na juczubie: Gothic dance. Pasuje to określenie do tego utworu. Byłem na ich koncercie w tym roku. Rewelacja. Zespół w formie, Anja śpiewa jak na płycie, czysto, mocno, nie mogłem w to uwierzyć. Profesjonalizm, haryzma, moc i panowanie nad nami czyli nad widownią.


Ostatnia płyta, powszechnie przez recenzentów oceniana bardzo wysoko, owszem, dobra ale jednak mi coś osobiście brakuje. Zresztą co recenzenci mają pisać skoro koncerny płytowe ich sponsorują. Kiedyś bardziej ufałem i wierzyłem w to co przeczytałem. Dzisiaj recenzje płytowe traktować mogę jedynie jako informację, że jakaś płyta się ukazała. Na marginesie ale w temacie:

wywiad z Jackiem Leśniewskim 1

wywiad z Jackeim Leśniewskim 2

Uważam, że Aurum nie jest do końca spójna, kilka numerów rewelacyjnych a kilka mi nie pasuje i do dzisiaj je przewijam, własciwie to teraz się nie przewija a przeskakuje. Może za mało razy ją słuchałem i może jeszcze nadejdzie jej czas dla mych uszu i serca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz