czwartek, 4 sierpnia 2011

T.Love- To wychowanie


Szukałem tej wersji bardzo długo i wczoraj udało mi się ją znaleźć. Stąd ten dzisiejszy post. Niestety nie mam jej w wersji audio. Miałem na kasecie nagrany ten kawałek z radiowego "Brumu" trójkowego oczywiście i jak większość tych moich nagrań przepadła przez głupotę moją, lub przez niedoskonałość ówczesnych nośników. Pamiętam że oglądałem transmisję z tego Jarocina w telewizji publicznej a transmitowali całe koncerty i postanowiłem sobie, że w następnym roku tam pojadę i tak też zrobiłem. Bardzo lubię ten utwór w wersji studyjnej, ale w tej rozbujanej koncertowej to jest po prostu rewelacyjna. W dobrej formie był Zygmunt z ekipą.

Utwór zaczyna się od czwartej minuty filmiku, wcześniej nielubiana przeze mnie, a katowana do dzisiaj przez wszystkich "Warszawa"


czy ta wersja została gdzieś wydana może jako Live z Jarocina? Chyba nie, a szkoda.

A sam kawałek "To wychowanie" ma moc podobną jak utwór Sztywnego Pala Azji: Spotkanie z, ten sam ładunek emocji i ten sam ciężar gatunkowy. Jacy ci nasi rodzimi rockmeni są wrażliwi na patriotyzm i stosunki interpersonalne w naszym społeczeństwie i dalej w podstawowej komórce społeczeństwa jaką jest rodzina.

Chyba jeszcze inna wersja raczej nie z płyty: To wychowanie, fajny klip historyczny taki.

Jeszcze jedna wersja też bardzo dobra z lat osiemdziesiątych, taka rzekłbym bardzo rockowa:
To wychowanie- też na żywo


Ten numer w każdej wersji brzmi dobrze i mnie kręci. Po prostu świetny, ponadczasowy killer.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz