poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Krzak- Kim jesteś- listonoszem?


Czasem warto sięgnąć również po płyty, które nie są tak bardzo znane i kultowe. Takie płyty, które funkcjonują gdzieś na obrzeżach polskiego rocka. Takim przykładem jest chyba ta płytka zespołu Krzak. Nie miałem jej nigdy i nie znałem. Dopiero po nabyciu tego analoga i poznaniu kim oni są i co grają odkryłem tą perełkę. Do tej pory zespół Krzak nie kojarzył mi się z niczym. Znałem jedynie nazwę i tyle.


A tu okazuje się, że płytę ta nagrywają sami znani muzycy a do tego muzyka warta jest by ją poznać. Absolutnym brylantem dla mnie na tej płycie jest kawałek "Kim jesteś- listonoszem?" Po prostu świetne granie, na luzie, z humorem i świetnym pulsem. Każdy instrumentalista daje z siebie to co najlepsze. No i Jorgos paszczą swoją- genialny. Świetnie się tego słucha.


Kolejny hit, który odkryłem całkiem niedawno, ciekawe ile jeszcze takich niespodzianek na mnie czeka. Dla takich chwil i utworów warto grzebać w muzie i szukać, szukać, szukać. Okładka co prawda nie zachęca by włączyć tą płytę ale na szczęście muzyka jest sto razy lepsza od okładki. Chociaż okładkę projektował pięciolatek, więc nie ma się co czepiać.





3 komentarze:

  1. Dla kogo nie są znane i kultowe, dla tego nie są.
    Dla mnie wszystko co ta grupa nagrała jest znane i kultowe.
    A ten winyl to sobie kupiłem, jak się ukazał, dawno temu, ciszy mnie do dziś

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę katować tą płytę raz po razie. Kim jesteś-Listonoszem? i Blues dla nieobecnych po prostu miażdży dla mnie choćby Dżem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kogo głos jest w tym utworze czy to czasem nie Tadeusz Nalepa ? Chodzi mi o teksty mówione ... Kim Ja jestem ? Listonoszem ?

    OdpowiedzUsuń