niedziela, 4 września 2011

NOT- Życie jest złe



Projekt między innymi muzyków z Cool Kids Of Death, stąd też po nich sięgnałem. Bo pomyślałem, że raczej nie mogą źle grać.  Nie zawiedli mnie. Zawartość tej płyty bardzo mi leży. I z przyjemnością ich słucham. Mają w sobie szczególnie tekstowo wiele postaw i myśli jakby z mej głowy wyjętych. A to ważne jest dla mnie w odbiorze muzyki. Lubię taką muzyczną stylistykę. Surowo, oszczędnie, ponuro i molowo. Czyli tak jak lubię. Do tego chłop ma wokal, który mnie kładzie. Nie umiem wytłumaczyć dlaczego, ale taka maniera wokalna jest tym co kocham w śpiewających facetach. Na zwisie, lekko od niechcenia. Brzmią selektywnie, a to lubię. Czekam na więcej panowie!












Na juczubie można praktycznie wszytskie kawałki z tej płyty znaleźć. Wahałem się czy czasem nie wrzucić tu utworu "Łódź" Świetny tekst.

1 komentarz:

  1. Lubię wszystko w czym macza palce Kuba Wandachowicz i czekam na jego solowy album.

    OdpowiedzUsuń