środa, 14 września 2011

The Analogs- Era Techno


Ten utwór wpisuje sie w moje postrzeganie świata w ostatnich latach. I dobrze, że chłopaki walą bez ogródek co myślą i im wierzę. Prosto i dosadnie. A na tym polega rock. Dla mnie to utwór z przesłaniem. Jest lekiem na całe zło. Nie pójdę walczyć ze światem, ale słuchając tego kawałka czuję się lepszy. Jestem na barykadzie! Może i ta barykada jest w mojej głowie, ale jest i robi się coraz większa, chociaż współtowarzyszy broni coraz mniej na lini frontu. Giną trafieni odłamkami codzienności. Posiłków znikąd nie ma...


Nie mam szesnastu lat, ale chyba tak się czuję. Nie godzę się na ten świat, na konsumpcjonizm za wszelką cenę, na schlebianie tanim gustom i na dostosowywanie się do ogółu bo normą jest ogół a nie margines.
Niestety jestem wtłoczony w ramy społeczeństwa i muszę często grać kogoś kim nie jestem, a to korporacyjnego psa, a to ułożonego pana w średnim wieku. Dobrze chociaż, że jeszcze w głowie sam dla siebie staram się być buntownikiem bez powodu.


Ciężkie jest życie faceta z bagażem różnych doświadczeń w dzisiejszym świecie. Za normalny dla wykolejeńców, za bardzo pokręcony dla normalnych. Powoli wszystko składa się w jedną całość. Utwory powiązane: Apteka- System, TSA- Proceder, Strachy na lachy- Dlaczego ja, Cool Kids...- Dwadzieścia kilka lat, Co je łączy, dobre teksty oddające stan mojego ducha. Taki prosty utwór, a ile emocji. Niech żyje rock!

5 komentarzy:

  1. Niech żyje skała - podpisuję się pod tym obiema rękami (i całą resztą). Muzyka to idealny sposób na zachowanie higieny umysłu.
    Życzę nam dalszego trwania na barykadzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nic dodac nic ujac :)...bedziemy trwac na tej barykadzie chociaz zostaniemy na niej sami..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki chłopaki, granaty i karabiny marki sten na was czekają. Walczymy reazem. Jest ktoś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Edgar melduje się na posterunku! Analogs, tak jak ja są ze Szczecina :-)
    Poza tym Harcerz prowadził w szczecin.fm audycję "Muzyka dalekiego zasięgu", niestety, następna dopiero w styczniu 2012...
    http://szczecin.fm/Audycja/28/1/index.html

    OdpowiedzUsuń