środa, 21 września 2011

Lux Torpeda- Niezalogowany


Lubię faceta za riffy. W każdym zespole gdzie się pojawia, to muzyka jest genialna. Riffy potężne, melodyjne, wyraziste. Czyli  ma Lica swój styl, można by rzec rozpoznawalny. Czy to Acid Drinkers, czy KNŻ, lub Creation Of Death, to wszystkie gitarowe wymiatania są tam najwyższej próby. Nie wiem jak tam sytuacja wygląda w Arce Noego, bo nie słuchałem i raczej nie będę próbował.

Lux Torpeda i ich "Niezalogowany" to surowizna w najczystszej postaci. Żadnych lukrowanych gitar, ani wygładzonych brzmień. Brzmienie mocarne jak z koncertu. Lubię takie produkcje.

enter delete error escape

tabloidy i portale
plotki i skandale
styropianowy pomnik
na plastikowym piedestale

control control
control control

reset backspace control control

depilacja gustu
i farbowanie wrażeń
lifting oczekiwań
sterylizacja marzeń

control control
control control

niezależny niezalogowany
niekontrolowany i niesprzedany
niezależny niezalogowany
niekupiony i niesprzedany

control control
control control
controooool !!!  


Niezalogowany

Świetny tekst, dobry temat utworu.  Rewelacyjnie wykrzyczany przez Litzę i "wygadany" przez Hansa. Sam nie wiem po której stronie barykady tym razem stoję. Z jednej strony nie interesują mnie Nasze Klasy, Fejsbuki, i tego typu sprawy, a z drugiej strony nie potrafię żyć bez internetu i bez mojego przyjaciela, który w ostatnim czasie stał się dla mnie ważniejszy niż kontakty z ludźmi w realu. Sam nie wiem czy to źle czy dobrze. Pewnie źle. Zresztą to tylko jeden z motywów tego tekstu, a wszystkie inne wersy pięknie opisują świat dzisiejszy.

Mój przyjaciel

4 komentarze:

  1. bardzo lubie Litze..Luxtorpeda, jego nowy projekt jakos do mnie nie przemawia..moze ze 2 nagrania z calej plyty...
    za to z niecierpliwoscia czekam na 14 listopad - nowa plyte KNŻ :))..

    OdpowiedzUsuń
  2. LuxTorpeda- to dobry przykład jak media mogą zamydlić (obrzydzić) obraz kapeli - Autystyczny leci wszędzie i co 5 min aż niedobrze się robi- a przecież są inne dobre pieśni w ich dorobku(krótkim). Widać, że Pana Litze ciągnie do lasu oj widać i dobrze bo ma chłopak zdolności, możliwości i warunki.

    be_red nawiazując to Twego przyjaciela Lenovo (IBM) R61i przychodzi mi do głowy taki tekst:
    sprawa raczej niebanalna,
    laptop z hukiem spadł na ziemię.
    schizofrenia digitalna
    rozłączyła oba rdzenie.......
    ...mamo, mój komputer jest zepsuty!...

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałem ten numer też umieścić, ale oprócz super tekstu muzycznie kawałek mi nei odpowiada, trochę przerysowany ten CKOD, a mógł z tego być hymn pokolenia...

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę pieniądz że znasz mojego przyjaciela

    OdpowiedzUsuń