piątek, 11 marca 2011

Creation Of Death- Purify Your Soul

Zostajemy w metalowym potrzasku. Tym razem z głośników popłynie chrześcijański głos. O Babilonie, słuchajcie psalmu i oczyście swą duszę



I prędzej ucho igielne stanie otworem do raju bram, niźli głos z południa nawiedzi me siedlisko.

I pamiętajcie- dzisiaj jest biało ale czarni są wszędzie.





Byłem zaskoczony ideą Litzy, który zaczął chwalić Pana za pomocą sześciu strun. Ale muzyka jest przednia. Dzisiaj jakoś przekaz mi nie przeszkadza. Człowiek młody jest mniej tolerancyjny i bardziej radykalny w swych poglądach. Zresztą mi zostało tak do dzisiaj (Patrz post - Apteka- System).

Creation Of Death. Zespół z jedną płytą- całkiem niezłą. Na jej promocję przyjechali na koncert do mojego rodzinnego miasta. Nie wiem jak to się stało i kto to zogranizował ale byli i zagrali. A o tym wydarzeniu pamietają jeszcze jego uczestnicy snują o tym opowieści.

Ja tam byłem i wgniotło mnie w ziemię brzmienie. Nigdy wcześniej na żywo nie słyszałem takiego czadu.

Jako suport zagrały dwa nasze rodzime bandy Repostor i Morbus.


sam nie wiem dlaczego zostawiłem sobie ten bilet.


i płyta:





Purify Your Soul

 Bonus:




Perła, Vaha; Percik, Kostek


Repostor
Genre(s)
Death/Thrash Metal
OriginFormed inLast label Status
Poland (Buk) 1992Never SignedSplit-up
Last known line-up
Przemysław "Perła" Wejman - Guitar, Vocals (Acid Drinkers)
Vaha - Guitar
Percik - Bass
Kostek - Drums
Additional notes
Formed in March 1992.

Release :
"Give Em Help" - demo tape, 8 tracks, recorded in Czad Studio, Swarzedz, June 1993



Morbus

Mirek, Przemo, Mały, Cura



Tearful EyesDemo, 1992

Morbus (Pol) - Tearful Eyes

Demo, Self released
1992
 
Line-up:
Miras - vocal & bass
P. Sukiennicki - vocal & guitar
K. Albrecht - guitar
S. Sukiennicki - drums
1.Tearful Eyes
2.Tombs of Memory
3.Scoffing Mask
4.E.C.B.T, E.C.B.L
5.Euthanasia
6.As Universe
Tearful Eyes cover (Click to see larger picture)




Morbus (Pol)
Genre(s)
Thrash/Death Metal
OriginFormed inLast label Status
Poland (Nowy Tomysl) 1992IndependentSplit-up
Last known line-up
Miras – Vocals, Bass
P. Sukiennicki – Guitar
Dra’Kura – Guitar
Maly - Drums

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz