czwartek, 7 kwietnia 2011

Strachy Na Lachy- Dlaczego Ja

Płyta z przeróbkami. Nie znałęm wszystkich zespołów jakie zostały przez Grabaża i kolegów przerobione, tym większa więc ma radocha, że poznałem parę niezłych utworów.

Setlista:

1. Nocne Ulice (Bikini)
2. Dlaczego ja (Korpus X)
3. Po prostu pastelowe (Malarze i Żołnierze)
4. Wojny Gwiezdne (Kryzys)
5. Marmur (Holy Toy)
6. Idzie Wojna (Siekiera)
7. Fabryka (Dezerter)
8. Na kształt dziecka (Brak)
9. Wariat (Rejestracja)
10. Kwiecień'74 (Zespół Reprezentacyjny)
11. Nasza Kultura (Izrael)
12. Zamknij Wszystkie Drzwi (Variete)
13. Łazienka (WC


Kilka wersji naprawdę mi się spodobało i słucham ich bardzo często. W końcu to kawał historii polskiego rocka. Kompletnie nie znałem utworu "Dlaczego ja" Zespołu Corpus X, a okazało się, że to kawał niezłego grania. Skąd miałem ich znać, za młody jestem.

Dobra muza i fajny tekst. Lubię teksty, z którymi mogę się identyfikować. Teksty, które w jakimś stopniu są o mnie albo o tym jaki byłem.

Ja na wszystko leje z góry.

taki byłem

Nie chodzę do kina.

taki jestem

Ciągle mogę w sześciu na raz,
Kochać się dziewczynach

nie, to nie o mnie wersy

Nie dziękuję za przysługi.
Nie proszę o rady.
tak

czasem tak czasem nie

Przekonywać się nie daje,
Choćby dla zasady.

tak, tak po trzykroć tak

Dlaczego ja ?
Nie wiem sam.
Dlaczego ja zmieniać się mam ?
Dlaczego ja ?
Nie wiem sam.
Dlaczego ja zmieniać się mam mam mam mam materac


właśnie, dlaczego?


Jeszcze czasem gadam bzdury,
Lub krzyczeć zaczynam.


cały ja


Po upadku szybko wstaję,
Nie chce się zatrzymać.



hm

Nie uważam na ulicy.
Czasem szukam zwady.


nie

Policjantem nie zostanę,
Mam swoje zasady.







Nie jestem jakimś fanem wielkim tego zespołu, czasami mnie drażnią ale ta płyta i kilka pojedyńczych ich utworów robi mi ciary.



a tutaj wersja oryginalna live, też mi robi


uwielbiam archiwa polskiej muzyki rockowej. Cały czas jeszcze coś znajduję. Coś czego nie znałem a jest wartościowe. Chwalmy potęgę internetu!


a tą wersję znalazłem dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz