wtorek, 22 grudnia 2015

Klubokawiarnia


Chwalę się, bo udało mi się dorwać ten krążek i to w bardzo okazyjnej cenie. Długo jej szukałem, więc tym bardziej serce mi się raduje. Swego czasu dałem się zauroczyć właśnie takim acid jazzowym klimatom. Słuchałem płyt z serii "Pozytywne Wibracje", czy też serii Marka Niedźwiedzkiego- "Mooth Jazz Cafe". Dzisiaj mi już trochę minęło zauroczenie taką muzykę, chociaż sentyment pozostał.



Muzyka do wszystkiego, do pracy, do sprzątania, do jazdy samochodem. Utwory nieinwazyjne, sączące się z głośników, wręcz relaksujące. Ciekawa wersja utworu "
 Jesteś lekiem na cale zło" w wykonaniu Vo.kool.skieg, świetny Afropol i Envee. Może ta płyta nie zdobyła nalezytego rozgłosu, a zespoły nie wybiły się do pierwszej ligi, ale trzeba pamiętać o takich płytach.



Jesteś Lekiem Na Całe Zło 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz