środa, 11 czerwca 2014

Muzyczna Bitwa Na Cały Rock- V.A.


Składanki mają w sobie taki urok, albo skazę, że jest to zbieranina różnych stylów, różnych wykonawców i rzadko zdarza się by była ona spójna i trzymałą dobry równy poziom. Tym bardizej rzecz jest trudniejsza, jeśli na składance znajdują się zespoły grające różną muzykę, łączy je np udział w jakimś festiwalu czy przeglądzie. Tak jest i w tym przypadku.



Czyli rockowy misz masz i trudno przez nią przebrnąć. Można przy okazji przeoczyć jakiś wartościowy band czy utwór. Jestem na szczęście zawsze ciekawy muzyki i przesłuchałem tą płytę w nadziei odkrycia czegoś, czego nie znałem, czegoś co mnie zaskoczy. Bo właśnie i takie plusy mogą mieć składanki. Oj ciężko było mi momentami przebrnąć przez ten krążek, bo czasami muzyka reprezentowana przez niektóre zespoły była mi tak ideowa daleka, że musiałem użyć magicznego przycisku w odtwarzaczu przenoszącego mnie do nastepnego utworu. Nie będę wymieniał, który zespół szczególnie mnie załamał, a który zaintrygował. (proszę się nie sugerować umieszczonymi linkami)
 



Noff- Anioły


Ciekawe ile z tych zespołów gra nadal, które zrobiły większą czy mniejszą karierę i jakoś zaistniały na naszym muzycznym rynku. Kilka nazw było mi znajomych, kilka kompletnie obcych i nieznanych. Wspomne tylko, że największą, nie tyle niespodzianką, bo wcześniej znałem przecież już ten zespół, ale muzycznym doznaniem jest utwór zespołu Kości w numerze "Maji". Ewidentnie wyróżnia się ten numer muzycznie. Niestety znam go już z płyty "Sun Dro", szkoda, że nie dali tu jakiegoś niepublikowanego utworu, wtedy wartość kolekcjonerska tej składanki byłaby dużo wyższa.
 
 



Grasssnake- You Failed





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz