piątek, 9 marca 2012

One Million Bulgarians- Czerwone Krzaki


Jeden z ważniejszych polskich utworów dla mnie. Ten numer jest nawiedzony. Ma w sobie straszną moc i klimat. Ciężko to opisać ale ten tekst w połączeniu z tą niespokojną muzyką, stawia ten numer chyba w pierwszej dziesiątce moich polskich singli. Nie będę po raz kolejny ładował tu okładki skłądanki "Radio Niepzemakalnych", na której usłyszałem Bułgarów pierwszy raz. Zrobiłem włąsnoręcznie okładkę do tego singla. Tytułowe krzaki pochodzą z mojego podwórka.


Utwór broni się sam, więc nic więcej o nim nie napiszę bo słów mi brak. Proszę Państwa przed wami One Million Bulgarians w utworze: Czerwone krzaki. Dla mnie absolutny kult.


4 komentarze:

  1. tak tak, to bardzo klimatyczny utwór, cieszy nie zmiennie, i tak już zostanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z najlepszych utworów tamtego czasu Widziałem Bułgarów wiele razy na koncertach Wtedy Rzeszów był THE BEST...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale o co w nim chodziło ... mimo upływu lat nie rozumiem tego tekstu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak Czarnobyl był w tamtym czasie.
      Apokaliptyczne wyznanie miłości, krzaki tak jak kwiaty.

      Usuń