piątek, 25 marca 2016

Oxford Drama- In Awe


Nie wiem jak oni to robią. Kolejny duet damsko męski grający elektro pop. Grający znów ze skutkiem całkiem niezłym. Nie można się uwolnić od niektórych utworów, które są tak bezczelnie przebojowe, że dziwi mnie to , że jeszcze nikt nie wpadł na to by promować ich mediach. Czy jest to sezonowy strzał i za pół roku będę się wstydził za to, że ich słuchałem nie wiem, ale na dzień dzisiejszy mam taki nastrój, że taki granie mi robi.


W sumie to czekam z niecierpliwością na kolejną ich płytę, bo nie wiem czy zostaną w takich nastrojowych klimatach, czy w plotą więcej energii do swoich kompozycji. Na dłuższą metę bowiem, senne spokojne kompozycje są jednak bardziej dziewczyńskie, a ja jestem jednak facetem z brodą. Czy cała dzisiejsza młodzież słucha dzisiaj Pet Shop Boys i Kapitana Nemo? Pewnie to zbyt brutalne porównanie dla ich subtelnej muzyki, ale chodzi mi cały czas o ten klimat z tamtej epoki. Chyba kupie sobie jakieś syntezatory i będę też robił taką muzę.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz