niedziela, 13 marca 2016

Rebeka- Live


Znów mała obsuwa czasowa, bo nie mogę nadążyć z byciem na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami, które chciałbym opisać. Zatem dnia 27 lutego byłem na koncercie Rebeki w wielkopolskich Szamotułach w bardzo przyjemnym klimatycznym kinie. Duet zagrał praktycznie całą debiutancka płytę plus kilka fragmentów nowej niewydanej jeszcze płyty "Davos". Żeby było bardziej tajemniczo te nowe kilka utworów zagrali w wersjach akustycznych. Ciężko zatem powiedzieć, co teraz i jak grają. 



Mam nadzieję, że pamiętacie jak kilka miesięcy temu przepraszałem swoją żonę i właśnie zespół Rebeka, za to, że ich twórczość była przeze mnie niezrozumiała, a potem moja miłość do ich twórczości rozkwitła i dlatego sobie obiecałem, że muszę znaleźć się na ich koncercie by zweryfikować jak sprawdza się elektronika w kontakcie bezpośrednim.


Sprawdziła się bardzo dobrze. Świetny występ, świetny kontakt zespołu z publicznością, dobre nagłośnienie. Czegóż chcieć więcej. 

1 komentarz:

  1. Bardzo chciałabym zobaczyć ich jeszcze raz na żywo! Kiedyś byłam na ich koncercie na rzeszowskim Festivalu Przestrzeni Miejskiej, ale to było po wydaniu ich pierwszej płyty. Zapraszam do nas na serię "Słowo i Dźwięk" w każdy piątek! http://3kreskipowyzej0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń