środa, 27 listopada 2013

Guess Why- Plan Of Escape

 

To chyba najbardziej przystępna dla mnie i najbardziej mi odpowiadająca pozycja głesłajów. Ewolucja stylu prawdopodobnie zakończona, bo to ich ostatnia płyta. Grają a przede wszystkim śpiewają bardzo melodyjnie. Oczywiście jak na standardy takiej posępnej muzyki. Słychać że Perła śpiewa a nie nadziera papę, chociaż nadzieranie samo w sobie jest przecież bardzo dobre. Inna sprawa, że ostatnio straciłem serce do tego typu muzyki. Trochę mi brakuję dopierdolu. Wszystko w średnich tempach, gitary lekko rozlazłe. Brakuje mi riffowania i ostrego dołożenia żaru na katodzie. Domyślam się, że nie taka idea przyświecała zespołowi podczas procesu tworzenia i rejestracji tej płyty.
 
 
Straciłem coś serce do takiej muzyki. Cały ten alternatywny metal, rock przestał mnie ruszać. Mogę sobie włączyć tą płytę i wszystkie podobne do niej od czasu do czasu, ale już emocji wzniosłych we mnie nie wywołują. Niby wszystko gra jak trzeba a czegoś mi brak. Owszem sa momenty zaskakujące, ale jako całość lekko nużąca to pozycja. Może brak tutaj większej różnorodności, może tej cały czas szukanej preze mnie "melodii życia". Jakoś w zagranicznych płytach więcej tej melodii znajduję.
 

 
 

 
Płytę wygrałem w trójkowej audycji Pawła Kostrzewy. Wystarczyło napisać dlaczego chciałoby się wygrać tą płytę. Napisałem maila i wygrałem. Czasem mi się to udaje, bo to kolejna płyta, którą udało mi się w taki sposób zdobyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz