niedziela, 3 listopada 2013

Snukaski- Szczęście Łatwym Jest

 
Dawno nie zamieszczałem żadnych unikatowych zapomnianych utworów dziwnych nieznanych szerzej zespołów. Niewiele wiem o zespole Snukasky, poza tym, co przeczytałem w tym atrykule i coś przez mgłę mi się kojarzy, że słyszałem ten utwór kilka razy w Trójce podczas notowań listy przebojów. Poza walorem stricte historycznym, to naprawdę ciekawe dźwięki. Czy to ówczesny pop czy rock, a może muzyka elektroniczna?
 
 
Zatem minimum słów maksimum muzyki jak mawia znany radiowy dziennikarz. A czy może ma ktoś więcej nagrań tego zespołu?
 

5 komentarzy:

  1. Miedzygórze 1988, lipiec albo sierpień Magazyn Muzyczny czytany przed namiotem na Polanie Śnieznej. Kilka lat temu zapyatałem o Snukasky na jakimś blogu, ale niestety nie pamiętam, czy wrzucono wtedy jakies dziwęki. Ktoś ze SNUKASKÓW wypłynał jeszcze pod koniec lat 90tych ale dokładnie nie pamiętam w jakiej grupie, musiałbym poszukać w starych numerach technomiesięcznika Plastik

    OdpowiedzUsuń
  2. MM lipiec 88, słynny numer z kilkustronicowym kompendium o 4AD i CocteauTwins na okładce.. szarpiesz za serce chopie... młodosci ty moja, gdzieżeś ty..

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym artykule był jeszcze tekst piosenki

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadza się był tekst utworu, ale skoro go nie mam to wydawało mi się bez sensu go skanować

    OdpowiedzUsuń
  5. znalazłem. Plastik z maja 98. SNUKASKY to dawne SAKE: Jacek Pietraszkiewicz, Dariusz Michalak, powiększone o Jerzego Mazzola. Michalak pod szyldem CENTRALA nagrał płytę Księga Przemian, klimaty technodrum'n'bassowe. wywiad z Centrala własnie w ww Plastiku

    OdpowiedzUsuń