sobota, 25 lipca 2015

MALA- Sunrays- Live at Dworzec Główny Poznań


Poznański dworzec PKP to również kawał mojego życia. Spędziłem na nim mnóstwo czasu i wiele rzeczy się na nim wydarzyło, rzeczy, które miały wpływ na moje życie. Na starym dworcu PKP był sklep z kasetami, była poczekalnia z tzw elementem oraz bar Avanti. Wyjeżdżałem, wracałem. Chociażby dlatego ten utwór znajdzie się na moim blogu. Poza tym ten numer jest bardzo przyjemny, więc tym bardziej nie widzę przeszkód bym mógł go sobie częściej włączać. Dobry numer, czekam na więcej!


Swoją drogą to kolejny poznański zespół o którym piszę i kolejny prezentujący wysoki poziom. Wielkopolska rządzi! The Ploy, Superhalo, Terrific Sunday, a dzisiaj MALA. Mam jeszcze kilka wielkopolskich zespołów w zanadrzu, które brzmią światowo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz