czwartek, 20 sierpnia 2015

Opole 68


No proszę jak mi się udało. Wczoraj utwory z 1967 roku a dzisiaj opolskie hity młodsze o rok. Co prawda przy tej płycie już nie miałem takiej frajdy jak wczoraj, ale jako archiwista musiałem zapoznać się z całą zawartością tego krążka. Jak sam podtytuł wskazuje mamy do czynienia z piosenkami nagrodzonymi i wyróżnionymi. 



Osobiście jakoś szczególnie to bym może nie wyróżnił żadnego z tych utworów, ale Jurek Połomski dał czadu z Bałałajką a pierwszy na płycie utwór zespołu No To Co też wysłuchałem z przyjemnością. Tak czy inaczej od wczoraj słucham takich klimatów i nie zamierzam się wybijać z nich. Nie bójcie się, w następnym poście nie będzie hitów z 1969 roku, bo nie mam po prostu takiej płyty, ale znajdę coś w klimacie i z tamtej epoki.


2 komentarze:

  1. A propos opolskich festiwali, proszę zerknąć tutaj:

    http://zmuzycznejszafy.blogspot.com/

    Pierwszy utwór jest autorstwa, "niejakiego" Wasowskiego - tego samego, tak tego od Kabaretu Starszych Panów. Zgadłbyś?
    Śpiewał ten utwór, z sukcesem, większym niż NO TO CO, niejaka Sipińska Urszula.

    https://www.youtube.com/watch?v=-C8VHePpk34


    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, piosenka z kategorii, jak to określił Jan Pietrzak, "ponad 20 lat po wojnie" o oni ciągle o wojnie.
    propagandowy utwór.

    OdpowiedzUsuń