sobota, 26 września 2015

Transport Band- A Może By


Ostatnimi czasy zacząłem słuchać pierwszego programu polskiego radia, bo w Trójce ciągle co ją włączę pieprzą o polityce i gospodarce a to mnie nieszczególnie interesuje. Odkrywam więc szereg audycji, których w życiu nie słyszałem. Dzięki temu udało mi się poznać Transport Band! Jadę sobie w niedzielę autem do domu z dalekiej podróży, a w radio w niedzielne popołudnie audycja, w której na życzenie słuchaczy prowadzący prezentuje wybrane utwory. Jednyn z nich był właśnie "A Może By". Jak mogłem do tej pory nie słyszeć tego utworu to powiem szczerze nie wiem. Raz, że to znakomity utwór jest, a po drugie, wszyscy go chyba znają oprócz mnie.


Zespół jednego przeboju. Nic o nich nie wiem, singla zacznę szukać. Znakomite granie. 

3 komentarze:

  1. Nie znam tego zespołu, zaraz słucham :))).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zespół (z Wrocławia, wybitny wokalista Roman "Pazur" Wojciechowski z Katowic) niby jednego przeboju, ale, że wówczas, a był to przełom lat 70/80 w Polsce nie było aż tak wielkiego popytu na muzykę soulowo-funkową (na Zachodzie wprost przeciwnie w tym czasie) to zespół grał mało koncertów i szybko się skończył. W Polsce musi być prosto i rytm marszowy to wtedy jest wielka popularność, no ale soul - późno, bo późno, ale przeżywa teraz lepsze chwile w Polsce. Transport Band nagrał 6 utworów dla P. R. Katowice (w tym te 2 z singla), które do dziś jeszcze nie ukazały się na CD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkryłem dopiero przed tegorocznymi świętami, szkoda że tak mało utworów.. ale słucha się non stop. Dzięki Adam Paluch za komplet informacji :D

    OdpowiedzUsuń