niedziela, 7 września 2014

Repostor- Give'em Help!

 
 
Zespół Repostor, o którym już wspominałem, przy okazji postu o Creation Of Death zaznaczył się w moim życiu dosyć mocno. Po pierwsze byli z moich okolic, po drugie grali taki thrash- death, który był po prostu bardzo dobry. Jak widać w Repostorze grał Perła, tak ten sam i Kostek, kózy potem wspólnie założyli Guess Why. Vaha obecnie jest bratem Jakubem, taką sobie wybrał drogę i jest spełniony.

 

 
Percik natomiast pogrążył się w odmentach lokalnej sceny muzycznej, gdzie pozostał do dziś. W linku jedno z nagrań, jednak nie jest to wersja znana z kasety. Kaseta była, co tu dużo mówić słabo brzmiąca, takie były czasy i takie możliwości. Dla mnie i tak chłopaki byli bogami, bo nagrali materiał i go wydali. To było coś. Dzisiaj jak wiadomo byle kto i byle gdzie może nagrać sobie wszystko, przez co człowiek nie ma już takiego szacunku dla muzyki.

 
Chciałem juz dawno o nich napisać, ale czekałem długo, bo kontaktowałem się i z Perłą i z Kostkiem licząc na to, że uda mi się od nich wyciągnąć jakieś unikatowe materiały. Niestety chłopaki twierdzą, że nic nie mają. Szkoda, nie mam nawet tej kasety. Materiał muzyczny znalazłem na blogu "Dorosłe Dzieci", gdzie ktoś udostępnił tą muzykę. Szkoda, nie do końca tak sobie wyobrażałem materiał o Repostorze. Za to zdjęcie z ich próby rewelacja.

2 komentarze:

  1. cześć, masz może gdzieś na dysku kawałki tej kapeli? Jak tak to daj znać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie utwory sa tutaj
    https://www.youtube.com/channel/UCbLNp935PTjDIQzJDqUfIcQ

    OdpowiedzUsuń