niedziela, 18 stycznia 2015

Stan Borys Bizony- To Ziemia


A co mi szkodzi przy niedzieli oddać się chwili relaksu i przesłuchać płytę, która rockową raczej nie jest, lecz która na pewno położyła podwaliny pod jego powstanie. Dostałem ją kiedyś w pakiecie innych płyt i tak sobie do dzisiaj stała na półce nieodsłuchana. Po pierwsze jest strasznie zniszczona ale to tylko dodaje jej uroku. Te wszystkie szelesty i trzaski. Bez nich chyba bym tego krążka nie przesłuchał w całości. No cóż Stan Borys śpiewa piosenki. Sam się zdziwiłem, że "Spacer Dziką Plażą" to jego utwór, tzn przez niego śpiewany.
No nawet czasem i dłuższa ostrzejsza solówka gitarowa się trafi jak w utworze "Nie Pójdę Za Tobą". No pozytywnie jestem zaskoczony przyznać się muszę. Warto poznać historię. Spodziewałem się o wiele gorszego brzmienia i kompozycji, a tu proszę pozytywne zaskoczenie. Całkiem rockowe te numery, no może oprócz utworu o górach. A swoją drogą Stan Borys przecież rockendrolowcem jest do dzisiaj.

1 komentarz:

  1. A ja bardzo lubię tytułowy kawałek, z tym że wolę wersję samych Alibabek.

    OdpowiedzUsuń