wtorek, 20 stycznia 2015

Frontside- Sprawa Jest Osobista


No to mnie zaskoczyli tym albumem. Do tej pory jak wiadomo grali zupełnie inaczej i zupełnie mnie to nie kręciło. A tutaj proszę jakie oko puścili do słuchaczy. W końcu wyluzowali i bez nadęcia pokazali, że umieją zagrać hard rocka, mając przy tym ogromny dystans do siebie i swojej muzyki. Dołożyli też do tego całkiem smaczne poczucie humoru.


Co prawda takie podejście do tematu ma dwie strony, bo z jednej taka jajcarska płyta ma to do siebie, że śmieszy za pierwszym i może za drugim i trzecim razem, potem staje się tylko ciekawostką, bo jakoś tak odbieram płyty, które są zbyt jajcarskie. Z drugiej strony mogę się domyślać jak czują się "prawdziwi" fani zespołu, dla których taka płyta i takie granie to zdrada. Jak na razie bawi mnie ta płyta i słucham jej z uśmiechem na twarzy. Do tego klipy mają chłopaki znakomite, zresztą nie tylko te promujące ta płytę.

Najlepszy fragment płyty to numer "Polska" ze znakomitym tekstem i muzyką, oraz chyba jeszcze lepszy utwór Jaki Kraj Taki Rock And Roll, z tekstem, który chyba sobie powieszę nad biurkiem i będę sobie go czytał każdego dnia, w którym znów zapragnę być gwiazdą rocka.
Najpierw na szóstą do roboty,
etat "niewolnik własnych marzeń",
wieczór na scenie, strugam gwiazdora
na backstage chodźcie, co za obora.

To ROCK'N'ROLL

To nie, nie tak miało być.
Jaki kraj, jaki kraj, jaki,
Jaki kraj, taki rock'n'roll

Skąd miałem, miałem wiedzieć że
Jaki kraj, jaki kraj, jaki,
Jaki kraj, taki rock'n'roll

ROCK'N'ROLL

Od idealisty do cynika,
w konfrontacji z rzeczywistością,
pseudo kariera, show frajera
bo rock'n'roll poniewiera.

To ROCK'N'ROLL

To nie, nie tak miało być.
Jaki kraj, jaki kraj, jaki,
Jaki kraj, taki rock'n'roll

Skąd miałem, miałem wiedzieć, że
Jaki kraj, jaki kraj, jaki
Jaki kraj, taki rock'n'roll.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz