czwartek, 1 stycznia 2015

Och! Rocku! czyli Wańka Wstańka w Jarocinie 87

 
 
Chciałem sobie dzisiaj wrzucić numer zespołu Wańka Wstańka pt. "WSK czyli wiejski sprzęt kaskaderski", bo obudziłem się rano i właśnie ten numer stanął mi przed oczyma. Nie słyszałem go już kilkanaście lat, a wypadałoby by znalazł on swoje mijesce u mnie na blogu. Znalazłem go i obejrzałem, a w opisie do klipu ujrzałem słowa, że pochodzi on z reportażu o Jarocinie 87. Nie widziałem nigdy przedtem tego materiału filmowego. Nadrobiłem zatem moje braki w wiedzy o polskim rocku i to właśnie ten reportaż stał się głównym bohaterem dzisiejszego dnia. Wańka Wstańka, już tylko na dokładkę.
 
 

 
 

1 komentarz:

  1. material ten ukazal sie po raz pierwszy na bonusowej DVD do filmu "FALA Jarocin 1985"..wersja 2DVD..rezyserowal to Andrzej Wolf, operator FALI :)

    OdpowiedzUsuń