środa, 28 stycznia 2015

Proletaryt- Live Antena NSM


To kolejny z koncertów jakie sobie zorganizowaliśmy w naszym mieście. Tym razem klasycy polskiego rocka lat dziewięćdziesiątych czyli Proletaryat. Powiem szczerze, że spodziewałem się dobrego ich występu, ale to co zobaczyłem i usłyszałem przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Lata na scenie zrobiły swoje. Od początku do końca petarda muzyczno słowna. Darłem mordę praktycznie przez cały koncert, a gęsia skórka nie schodziła mi z ciała.


Dobór numerów przemyślany i jedyny możliwy i słuszny, nie mogło przecież zabraknąć zespołowych klasyków, chociaż chciałbym jeszcze kilka numerów, których nie usłyszałem. Klimatu koncertu oczywiście nie oddadzą żądne słowa, zdjęcia może w części uchwyciły ten klimat. Zatem oglądam sobie te migawki z sobotniego wieczoru a z głośników leci płyta "Czarne Szeregi". Legenda jak dla mnie trwa nadal. Zawsze pochlebnie pisałem na blogu o ich płytach, tym razem jeszcze dołożę pozytywne wrażenia koncertowe.







Na marginesie dodam, że panowie prywatnie okazali sięz  jak najbardziej ludzkiej i rokendrolowej strony. Doświadczenia zakulisowe również procentują cały czas. Porozmawialiśmy sobie o sprzęcie, o trunkach dostępnych w Biedronce. Szacunek. Nasze nagłośnienie się spisało, a scena zarówno na zdjęciach jak i na żywo wygląda zawodowo. Jestem z tego dumny. A pisałem już że grały u nas Róże Europy, a zagra też Cree i wiele innych zacnych bandów?









Zdjęcia wykonał i udostępnił Szymon Konieczny. Dzięki.

prawie tak było, a właściwie lepiej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz