piątek, 20 kwietnia 2012

Hot Water- States Of Weather & I Can't Get Mad Because Of You


Jak w przypadku opisywanej już przeze mnie drugiej ich płyty- Wolne od świąt mam do czynienia z jedną z moich ukochanych płyt. Mało takiego grania na takim poziomie w naszym kochanym kraju było i jest. I ten głoś Jacka Sobczaka- genialny pasujący do takiej muzyki. Taki głos zmęczonego faceta, z bagażem doświadczeń, śpiewający jakby od niechcenia. Zawsze mi się to tak kojarzyło i po prostu takie wokale lubię najbardziej. Piękna i ważna dla mnie to płyta. Klawisz "repeat" w odtwarzaczu szczególnie często miał i ma nadal zastosowanie przy tej płycie.


Różnorodna to płyta z momentami żywymi, nastrojowymi, rockowymi, bluesowymi, między nimi genialny cover Zeppelinów! Mogę tej płyty słuchać bez końca. Natomiast współczesne poczynania zespołu już niestety do mnie nie przemawiają, aczkolwiek Riki friend, mówi, że ostatnia ich płyta to dobra muza jest, ale on chyba coś mało ostatnio słucha muzyki i dlatego mu się ona podoba.


Właściciel genialnego wokalu i dejot w jednej z poznańskich stacji radiowych:



Te dwa numery mnie rozwalają i ciągną całą płytę. Posiedziałbym sobie w knajpie przy takiej muzie. A na stoliku zawartość okładki. Rewelacja (płyta i okładka)










1 komentarz:

  1. Nareszcie zamieścił kolega okładki płyty wyglądające sensownie.

    OdpowiedzUsuń