środa, 23 maja 2012

Farben Lehre- Krótka Piosenka


Kilka postów temu był utwór z tej płyty. Jak już jej zacząłem słuchać to nie mogę przestać. Mam słabość do takich miniarurek muzycznych. „Krótka piosenka” nie dość że jest krótka i ma banalny tytuł, to nie jest ani balladą w rozumieniu wyciskacza łez, nie jest stadionowym hymnem podczas trwania którego wszyscy głupio marnują gaz do zapalniczek. Nie jest też czadowym wyziewem gitarowym. A jednak ma w sobie to coś, co sprawia, że magia tego utworu trwa już kilkanaście lat i cały czas jestem pod jego wpływem.


Bardzo ciekawą rzeczą są bonusowe nagrania na tej płytce. Nie znałem ich, póki nie nabyłem tego dziwnego dwupłytowego wydawnictwa. Dziwnego bo znów jakieś zamieszanie z okładkami, dwie płyty w jednym pudełku. Wolałbym obie płyty osobno ale przekonały mnie te bonusy i cena.


Po prostu kolejny utwór, który mógłby zostać wydany na płycie The Best of Farben Lehre by be_red:

Oto dotychczasowe beściaki:








Historia zespołu dla tych, którzy chcą sobie popsuć wzrok czytając:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz