wtorek, 12 czerwca 2012

Jerzy Małek Quintet- Kolo, Look For The Chicken


Nie samym rockiem człowiek żyje. Czasem trzeba tez zanurzyć się w inne dźwięki. Skoro tak to dzisiaj płyta Jerzego Małka- „By Five”, która na pewno rockowa nie jest. Jeśli dobrze pamiętam była ona chyba dołączona do czasopisma Jazz Forum. Kolejna płyta, która stała się ścieżką dźwiękową wielu wieczorów, dni i tygodni. Mocno dzisiaj nierockowo, czyli jazzowo. Nie będę teraz udawał, że jestem koneserem jazzu, ale dzięki mojemu dawnemu mentorowi muzycznemu odkryłem w jazzie nowe horyzonty muzyczne. A pole to szerokie i bogate nieskończenie jest.

Kolo, Look For The Chicken

A taką okładkę miała płyta dodana do gazety. Płyty sam nie odkryłem, bo kiedyś w życiu nie sięgnąłbym po takie granie.Dostałem ją od B. Jazz kojarzył mi się z big bandami. Na szczęcie jest inaczej. To muzyka na wieczory we dwoje lub na samotne delektowanie się dźwiękiem. Odlot. Cała płyta w tym nastroju.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz