poniedziałek, 25 czerwca 2012

Operating Conditions- St. Louis Blues


Przepiękny utwór, niezła składanka. Nie ma i nie będzie jej pewnie nigdy na srebrzystym dysku. Nie będę ukrywał, że znam czy też znałem oryginał tego utworu. Nie znałem, więc ta wersja jest dla mnie oryginalnym wykonaniem. To jest granie, to jest klimat, który najbardziej mi odpowiada i który definiuje blues jaki lubię. Uwielbiam takie przeróbki. Bezwzględnie najlepszy moment tej płyty.


Nie wiem nic o zespole, a o płycie, tyle ile udało mi się odszukać w prasie i na blogu Piotra K. Poniżej piszą, że płyta ma wkładkę z tekstami. Jako iż mój wgzemplarz pochodzi z drugiej ręki, to takowej nie posiada, ale przynajmniej się o tym fakcie dowiedziałem. To tak na koniec wpisałem sobie do wiadomej przeglądarki ich nazwę, nie licząc na wiele, a tu taki smaczny utwór mi się ujawnił. I jeszcze podobno nagrali płytę! Czy ktoś ją posiada?

Operating Conditions 



St. Louis Blues


2 komentarze:

  1. Od czasu jak pożyczyłem tę płytę od autora blogu, to codziennie słucham tego utworu, zauroczył mnie. Dobrze, że taka sama LP w drodze do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą płytę jakbyś chciał w formacie że się tak wyrażę ... współczesnym

    OdpowiedzUsuń