piątek, 11 kwietnia 2014

Elizabeth- Three Songs

 
 
Czegoś takiego jeszcze nie było. Mam płytę i jej nie znam. Płyta jest tak porysana, że nie jestem jej w stanie odtworzyć na żadnym z dostępnych mi odtwarzaczy. Tak więc pozostało mi jedynie podzielić się z wami szatą graficzną tego wydawnictwa. A nóż znajdzie się ktoś, kto posiada też taką płytę i mi opowie chociaż, cóż za muzykę ten zespół grał i co sobą reprezentował, bo że nie grają nadal już ustaliłem. Dostałem tą płytę od kolegi, który nie jest w stanie mi określić kierunku ich poszukiwań muzycznych. Drugi friend twierdzi, że grają dobrze, bo ich słyszał kiedyś. Ale co grali też nie był wstanie mi sprecyzować. Zresztą co to znaczy, że grają dobrze?
 

 
 
Zespół z Wielkopolski, Chraplak maczał w tym palce, a to znana postać, co z tego wyszło? Spalam się z ciekawości, a znów takie zboczenie moje archeologiczne. Kręcą mnie takie wydawnictwa i ta niespełniona ciekawość. Może to jakaś nieodkryta perełka, a może kolejna undergrandowa produkcja nie dająca się słuchać? Po szacie graficznej można zgadywać jedynie czy to death metal, a może gotyk? A może funk rock, bo basista ma spodnie w kratę.
 

 
Adres internetowy zapewne jak się domyślacie sprawdziłem- nie działa. Dzwonić nie dzwoniłem, maila nie wysyłałem. Może powinienem? Zatem, ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

2 komentarze:

  1. Oj ciężkie było to granie ciężkie. Pamiętam tylko jeden numer o kukle, że coś tam jak chcesz bić to bij kukłę, że jak coś tam to kukłę. Podczas wykonywania tego utworu wokalista wił się po scenie. Pamiętam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Znalazłem tego posta przez przypadek;) Pod tym linkiem można znaleźć te trzy utwory. https://dl.dropboxusercontent.com/u/9345111/ELIZABETH.zip
    Miłego odbioru;) Pozdro
    Link będzie aktywny przez tydzień.

    OdpowiedzUsuń