środa, 8 kwietnia 2015

Maanam- Czuję Się Świetnie


Wiedziałem o tym filmie, lecz nigdy nie było mi dane go obejrzeć i na niego trafić. Nawet na youtube był- jest z nim problem, bo był on notorycznie usuwany przez bodajże telewizję polską, która to pewnie ma do niego prawa. W końcu udało mi się go obejrzeć. No wrażenia są niebywałe. Zespół Maanam w okresie swojej świetności. Nasz kraj w pełnej socjalistycznej krasie, no i przede wszystkim te unikalne obrazki, ujęcia, dialogi, monologi.



Oglądam Must Be The Music i czasem się wkurwiam na Korę, za to co mówi i jak mówi. Z drugiej jednak strony chyba jednak kto jak kto ale ona może tak mówić i w wielu przypadkach ma rację, nawet jeśli w wielu sytuacjach jest to reżyserowane.Nie dane mi było być na żadnym koncercie zespołu Maanam, mogę tylko żałować. Pozostaje mi jedynie katowanie, co zresztą robię od kilku tygodni płyt zespołu. Oczywiście na talerzu kręcą się najczęściej pierwsze cztery ich płyty studyjne. Oddajmy głos Korze:





1 komentarz:

  1. taaaa, aż żal patrzeć, co się z kobitą porobiło - zwłaszcza w głowie :(

    OdpowiedzUsuń