wtorek, 10 listopada 2015

Adam Makowicz- Piano


Dzisiaj znów mała odskocznia od gitarowego świata rocka. Na talerzu wylądowała płyta Adama Makowicza z zacnej serii Polish Jazz. Płyta o wszystko mówiącym tytule "Piano". Adam Makowicz, jak sama nazwa wskazuje gra na fortepianie. Tylko czy trzeba było od razu nagrywać i wydawać płytę z taką muzyką? Jak dla mnie to po prostu zbiór miniatur, może nawet szkiców. Szkoda, że tylko słychać tu jeden instrument, przez co płyta staje się po chwili nico nużąca, żeby nie powiedzieć nudna i przewidywalna.


Oczywiście jest to moja opinia i zapewne koneserzy polskiego jazzu zrzucą mnie w przepaść niewiedzy i osądzą bez procesu. Chociaż jak na moje ucho za dużo jazzu to na tej płycie nie uraczymy. Takie granie prędzej pasuje do niemego kina, w którym muzyk siedzi i opisuje dźwiękami fabułę na czarno białym ekranie. Cóż, takie mam skojarzenia. 




1 komentarz: