piątek, 20 listopada 2015

Czerwone Gitary- Pejzaż Miasta


Jestem pod wrażeniem. I to chyba nawet ogromnym. Z kilku zresztą powodów. Po pierwsze, że taki utwór nagrał zespół Czerwone Gitary. Po drugie dlatego, że nigdy go do tej pory nie słyszałem, a po trzecie to dlatego, że nie wiem kompletnie na jakiej płycie został on wydany. Nie jestem specem od twórczości tego zespołu, ale jeśli mają chociaż jedna płytę, an której tak grają, to ja ją chcę natychmiast. Chyba nie mam nic więcej do dodania. Proszę, dziękuję.

4 komentarze:

  1. http://kppg.waw.pl/plyta.php?plyta=13470

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam posłuchanie tego albumu:
    http://kppg.waw.pl/plyta.php?plyta=1544
    Szkoda, że grupa nagrała tylko jeden taki album. Ale dobre i to.
    Jak wspominał S. Krajewski, po odpływie części fanów, reszta grupy nie chciała już tak grać. A wspomniany "Pejzaż miasta", czy "Czekam na twój przyjazd" to utwory , które pokazują, że grupa miała wiele twarzy. Podobnie jak Skaldowie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Album "Spokój serca" z 1971 jeszcze bardziej rozwija hardrockowy temat. Polecam przesłuchać utwór "Nocne całowanie".

    OdpowiedzUsuń