niedziela, 29 listopada 2015

Skalpel- Skalpel


Przy okazji odkurzenia sobie płyty zespołu Pink Freud wpadła mi w ręce ta oto płyta, o której też właściwie zapomniałem, a również słuchałem jej bardzo długo i bez przerwy. Zespół Skalpel, który właściwie jest duetem didżejów, ale to co tworzą jest naprawdę niesamowite, zresztą ich kontrakt ze znaną światową wytwórnią Ninja Tune może robić nadal wrażenie. Współczesna elektronika połączona ze światem jazzu. Robi to wrażenie. 


Trudno oczywiście uznać to co robi Skalpel za muzykę łatwą miłą i przyjemną, ale ja takiej nie szukam. Muszę chyba na dłużej pozostać w takich nastrojach i odkurzać płyty z początku XXI wieku. Podobnie jak i w przypadku Pink Freud, przestałem właściwie śledzić, co też dalej zaproponował nam zespół. Co prawda słuchałem jeszcze płyty "Konfusion" ale kompletnie nie pamiętam z niej nic, ani jednego dźwięku. Zacznę zatem od niej. Póki co, Pierwszy Skalpel jest znakomity. Nie chce mi się aż wierzyć, że to już tyle lat minęło od premiery tego albumu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz