poniedziałek, 10 listopada 2014

Beats Of Freedom- Zew Wolności

 
 
Jak dla mnie pozycja obowiązkowa dla fanów rodzimego rocka. Mimo, iż wydawało mi się, że siedzę w temacie to kilka faktów bardzo ciekawych jednak nie znałem. Do tego masa materiałów wizualnych, które również do tej pory były mi zupełnie nieznane. Co prawda z tego filmu może wynikać, iż polski rock był pierwszym frontem walki z komunizmem i cały rockowy polski światek nie myślał o niczym innym jak tylko o tym jak to dopiec znienawidzonemu systemowi za pomocą muzyki, co pewnie jest po troszę zamiarem zachodniego narratora, ale i tak ogląda się go z zapartym tchem.

 
 
 
 

Zgadzam sie też z recenzentem, który właściwie opisał trafnie zarzuty dotyczące tego filmu, że temat potraktowany zbyt ogólnikowo, że można by zrobić z tego kilka oobnych części. Tak otrzymaliśmy historię polskiego rocka z małej pigułce. Z drugiej strony współczesny widz pewnie nie dałby rady skupić się dłużej przed ekranem telewizora niż na te 72 minuty. Razi mnie też wydanie, które posiadam pod względem edytorskim. Sama okładka i płyta, trochę to ubogo ubogo. Chciałbym jakąś ksiązeczkę do czytania, oglądania...
 

1 komentarz:

  1. Mi osobiście również czegoś zabrakło w tym dokumencie, zdecydowanie wolę Historię "Polskiego Rocka" i części poświęcone muzyce rockowej lat osiemdziesiątych.

    OdpowiedzUsuń