niedziela, 23 listopada 2014

Breakout- Karate

 
 
Kolejna płyta, której jeszcze tu nie było, a wydawało mi się, że już gościć musiała, bo to przecież klasyka polskiego rocka i bluesa. Co tu dużo mówić, wystarczy posłuchać by od pierwszego razu pokochać ten krążek. Co prawda następca kultowej płyty "Blues" raczej nie przeskoczył jej jakościowo, ale i tak jest to granie znakomite i ponadczasowe. Od pierwszego na płycie, typowego bluesa "Daję Ci Próg", przez czadowe "Takie Moje Miasto Jest", które składa się z dwóch znakomitych muzycznych części, po "Nocą Puka Ktoś", też klasycznie nalepowy spokojny numer  słucham z przyjemnością, mimo, iż dawno już minęła mi faza na muzykę bluesową i dzisiaj jestem raczej wrogo nastawiony do tego gatunku to muzyka Breakoutu zawsze we mnie zostanie
 


 
No bo jak tu nie kochać takich utworów jak Powiedzmy To, czy też absolutnie rewelacyjnego Rzeka Dzieciństwa. Do tego wszystkiego skradający się przedostatni na płycie "Zaprowadzić Ciebie Muszę Tam" to kolejny utwór, który podnosi znacząco jakość tej płyty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz