czwartek, 25 grudnia 2014

Felieton okołorockowy cz. IV

 

Poruszę krótko dwie sprawy. Pierwsza. Postęp cywilizacyjny, jak już to niedawno zasygnalizowałem jest nieunikniony i przybiera najróżniejsze formy. Wkrada się on do każdej sfery życia. W życiu nie przypuszczałem, że będę świadkiem takiej sytuacji jak ta na zdjęciu. Jak widać facet kupił gotową choinkę z ozdobami! Przyszedł do marketu i wrócił do domu z ubraną gotową do swoich zadań choinką. Niezły numer.
 
 
Drugi wątek natomiast dotyczy tej płyty, którą otrzymałem za zajęcie drugiego miejsca w konkursie zorganizowanym przez portal SteroLife, a dowiedziałem się o nim od Edgara z Music On the Head, któremu zatem juz po raz kolejny mówię: dziękuję!
 
a muzycznie ostatnio ten numer mi siedzi:
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz