środa, 17 grudnia 2014

Wały Jagielońskie- Etykieta Zastępcza

 
Nie dalej niż latem opisywałem składankowe Wały Jagielońskie jakie znajdują się w mojej winylowej kolekcji, a nawet nie wiedziałem, że kiedyś kupując pakiet winyli nabyłem ich inną płytę, której co prawda materiał w dużej części się pokrywa, ale słucha się tego z równie wysoką porcją przyjemności. Dzisiaj wpadła mi ona w ręce, więc wylądowała od razu na talerzu.
 
 
Wspomnienia z minionej epoki mam jak każdy raczej niezbyt wesołe, ale nadal uśmiecham się słysząc takie numery jak chociażby właśnie pieśń o kombajnie, czy juz opisywane kiedyś utwory o Warsie, czy Monice, albo o balladę przeżyciach mieszkańców placówek penitencjarnych. Miło czasem odpocząć od hałasu rockowych gitar. Polecam. Niezły pomysł na tytuł płyty i okładkę. Pomysł na miarę minionych czasów.




3 komentarze:

  1. gdzieś tak w 2003 zapytałem Rudiego, dlaczego nie chce reedycji na CD, odpowiedział, że ceni sobie spokój...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale reedycja juz wyszła w zezłym roku )
    Do nabycia tutaj
    http://www.polskienagrania.com.pl/oferta/pop-rock/waly_jagiellonskie._etykieta_zastepcza/

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem, ze wyszła... ciekawe czy Rudi ma nadal spokój..:)

    OdpowiedzUsuń