niedziela, 4 sierpnia 2013

Festiwal Życia- Rock Życia


Krajowa Scena Młodzieżowa- różnie można ją oceniać i na nią patrzeć. Dla mnie to było jedno z niewielu miejsc, gdzie mogłem usłyszeć krajowego naszego kochana rocka schyłku lat osiemdziesiątych. Zanim nastał Brum, była taka właśnie audycja w radiowej Trójce. to tam pierwszy raz w życiu usłyszałem zespół Ziyo, KSU i jeszcze kilak innych, których nazw w tej chwili nie przypomnę sobie. Tak więc dzisiejsza płyta w sumie nawiązuje do poprzedniego wpisu o Trójkowych audycjach. No proszę, jak umiem inteligentnie łączyć różne wątki ze sobą.
 

 
To tyle wątków autobiograficznych, którym nie pozwolę przysłonić walorów artystycznych tego wydawnictwa, które nie są jednoznaczne. Z jednej strony mamy do czynienia z unikatowymi wersjami utworów powszechnie znanych, lecz czy one w jakiś sposób są wyjątkowe, porywające to już jest rzeczą dyskusyjną. Ta płyta to bardziej ciekawostka w dyskografiach występujących tu zespołów, ciekawostka fonograficzna, bo jak to bywa zazwyczaj w przypadku takich płyt- kompaktowej edycji brak.
 
 
Same nagrania również nie porywają swoją jakością, ot zapis koncertu. Jednakże Ziyo, czy też Róże Europy zawsze będą cenną zdobyczą audio, więc historia tak, sentyment tak. Jest mi dobrze, a muzyka ma to sprawiać.

Jutro Nie Spadnie Deszcz

szukałem usilnie wzmianki o tej płycie w prasie, jednak bezskutecznie. Albo byłem slepy, albo faktycznie nikt o niej nawet nie wspomniał.

2 komentarze:

  1. Jaki "ciekawy" tytuł płyty na labelach.
    Nie ma co się dziwić bo zdjełano to w USSR, konkretnie w firmie Mełodia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Była takowa w Non Stopie
    tutaj masz komplet, ood roku 1972 do 199o, jakby ci się chciało w tym grzebać.
    http://top.album.pm/topic/3376-miesi%C4%99cznik-non-stop-1972-1990-foto-skan/

    OdpowiedzUsuń