niedziela, 3 stycznia 2016

Pustki- Lugola


Szukałem i nie mogłem się doszukać. W końcu po prostu internet mi pomógł i doniósł, że ten utwór znajduje się na tym koncertowym wydawnictwie. Zatem powrót do przeszłości. Tekst dla moich dzieci kompletnie niezrozumiały. Jedynie pokolenie Czarnobyla może się w nim odnaleźć. Piłem ten płyn, więc tekst rozumiem. Na marginesie. Szedłem latem przez osiedle składające się z kilkunastu bloków. Idę i coś mi nie pasowało. Tym czymś była okropna cisza i pustka. Po chwili do mnie dotarło, że przed blokami nie ma żywego ducha. Żadnych dzieciaków biegających z piłką po parkingu, czy też siedzących na trzepakach. Wszyscy siedzieli w domach przed swoimi dwudziestocalowymi monitorami i grali w grę jak to mówi jeden z moich internetowych idoli. Dla nich wszystkich jest ten dzisiejszy utwór.


Zupełnie przypadkiem wpadł mi w oko utwór, który nawiązuje idealnie do tego tematu. Pierwsze słyszę ten projekt, ale tekst- petarda!

Komputer Commodore 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz