sobota, 17 września 2011

PRL- Wszystkie kobiety są złe



Wszystkie kobiety są złe
Możesz mi wierzyć, albo nie
Wszystkie kobiety są złe.
Wszystkie kobiety są złe
Szczególnie ładne są złe
Wszystkie kobiety są złe


Widziałem płytę i kasetę dawno temu gdzieś na wyprzedażach ale nie miałem pojęcia co to za muzyka, a okładka i nazwa skutecznei mnie odrzuciły od nabycia tejże płyty. Cóż gdybym wiedział to co wiem... 
Tytuł mówi sam za siebie. Każdy ma czasem takie chwile dni, że zdanie to jest najprawdziwszą prawdą. Najwązniejsze, że jest taki numer, i jak sobie go przypomnę to momentalnie mi lepiej na sercu i duszy. Oczywiście utwór ten trafia na listę utworów, których autorami może być tylko facet.


utwory powiązane: Co mi zrobiłas kobieto i wiele, wiele innych. Musiałbym kilkanaście swoich postów tu zacytować.

Prosto i na temat: Wszystkie kobiety są złe. Minimum środków- maksimum przekazu.

Rozterki fana muzyki:


A jako mocny akcent, by zakończyć mój monolog: Bo to zła kobieta była

4 komentarze:

  1. Pokazałem "Przygody Stanisława z Łodzi" żonie.
    Nie śmiała się -nie wiem czemu :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Stanisław z Łodzi" hmm od kiedy zobaczyłem tą scenkę pierwszy raz, towarzyszy mi już pare lat w głowie jako przykład tego jak bardzo się różnimy - obrazki są proste ale treściwe - tak jak treściiwe są słowa w pieśni PRL-u - proste z przymrużeniem oka- który z nas nie słyszał "wszyscy mężczyźni to swinie" i sam nie miał myśli "wszystkie kobiety są p......e"?( z szacunku dla piszącego bloga wypikowałem wyraz owy)- tak jak można je uwielbiać tak potrafią wnerwiać - nie każdy może swoją Mariolkę w bibliotece spotkać -- http://www.youtube.com/watch?v=QcIJpdSu1Pw&feature=related


    muza w Psach jest zajebiście klimatyczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygody Stanisława planuję pokazać dziewczynie... Na razie "planuję". O reakcji napiszę... Co do muzy - fajnie, że się PRL u Ciebie pojawił. Genialna kapela z niewykorzystanym potencjałem.

    OdpowiedzUsuń