wtorek, 18 marca 2014

Napszyklat- NP


No tak, tutaj to mnie jeszcze nie było. Żeby mi nikt nie powiedział, że się zamykam i jestem nietolerancyjny dla innych rodzajów muzyki, zatem proszę bardzo. Zespół NP czyli chyba Naprzyklat. Chyba tak to się pisze. Nie wiem co to za rodzaj muzyki, chyba można by to określić jako awangardowy hip hop. Fanem takiego grania nie zostanę, przekaz do mnie nie trafia, ale jak wspomniałem spróbowałem i przesłuchałem. Ileż to dźwięków różnych człowieki nagrywają.
 
 

 
 
A ten numer jest nawet w miarę rockowy jak na taki rodzaj muzyki. Baprawdę dziwne to granie jest. ZWykłego hip hopu raczej bym nie zniósł a ten jest dla mnie niestrawny ale nie prostacki. A może to nie jest hip hopowa płyta? Specjalnie nie szukałem nic o nich w necie by mieć świeże spojrzenie na ich twórczość, tak więc nadal nie wiem, kim są ci dziwni dźwięków twórcy.
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz