poniedziałek, 9 grudnia 2013

Grzegorz Markowski- W Labiryncie/ 07 Zgłoś Się


Co ja robię! Co ja wypisuję! Co ja umieszczam! Tak jakoś mi się przypomniał ten numer z czołówki serialu, którego ogladała cała Polska. Nawet ja jako nastolatek patrzyłem w środowy wieczór w czarno biały telewizor i śledziłem losy naszych bohaterów. Nie o filmie jednak zamierzam te kilka słów wysupłać. Utwór zaśpiewany przez Grzegorza Markowskiego to jasne, ale kto to gra, kto to stworzył to o tym nie mam pojęcia. No i najważniejsze. Czy ten utwór jest gdzieś dostepny na jakiejś płycie? Może w innej wersji?

W Labiryncie Ludzkich Spraw

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie. Znalezione w sieci:

Muzyka do serialu została prawie w całości opracowana na syntezatorze Roland D-20.
 
A tak przy okazji Markowskiego jeszcze jeden znakomity utwór mi się przypomniał. Któż go nie zna.
 
 
Nie bójcie się. O muzyce z "Nocy i Dni" albo ze "Złotopolskich" nie zamierzam pisać

3 komentarze:

  1. Nie pisz - zostaw to mnie ;) A poważnie to całkiem zacne songi. Zwłaszcza ten z prlowskiego Bonda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to kt okto napisał muzykę do serialu W Labiryncie?
    To oczywiste, muzykę napisał "Pan Tik Tak" - nie jest to żart z mojej strony

    Do drugiego czyli 07 muzykę pisali Korcz i Korzyński, do tego konkretnego utworu muzykę napisał Włodzimierz Korcz

    Muzyka do "Noce i Dni" to majstersztyk..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracając jeszcze do Markowskiego to przed Perfectem - tym z Hołdysem - oraz pod Perfecie zaśpiewał sporo piosenek. W latach 70-tych zdobył nagrodę na festiwalu w Irlandi, zaliczył występ na Festiwalu Piosenki Radzieckiej w Zielonej Górze, oraz w roku 1980 udany wystę na FPŻ w Kolobrzegu.

    Po Perfecie były, zespoły Samolot, Hazard, solowa płyta winylowa, piosenki do serlii i filmów.
    Nie wiele tych piosnek wydano na CD. Niestety.

    Dobry gardło ale tylko to, no ale tak to już to bywa że, gardło dobre a całą reszta daleko w tyle.
    Najwięcej szczęscia miał że spotkali sięz Hołdysem, do dziś z tego żyje....


    OdpowiedzUsuń