niedziela, 5 stycznia 2014

Ozzy- Obcy Raj, Obce Niebo

 
Ale się fioletowo zrobiło. Singiel leżał sobie od niedawna, bo go dostałem, ale nazwa zespołu skutecznie odstraszała mnie od podejścia do gramofonu i wciśnięcia klawisza, który zmienia obroty z 33 na 44. Spodziewałem się muzyki w stylu polskiego pudel metalu, a zostałem miło zaskoczony w chwili kiedy podjałem męską decyzję o odsłuchaniu tego tajemniczego nieznanego singla z archiwów polskiej fonografii.
 

 
Dla wytrawnych koneserów i znawców polskiego rocka nazwa zespołu zapewne już coś mówiła, ja niestety zetknąłem się z nią pierwszy raz i nigdy wcześniej jakoś nie trafiłem na nich w mediach, prasie. Słuchałem więc bez żadnych oczekiwań a nawet z małym uprzedzeniem. A tu proszę strona "A" singla bardzo przyzwoita i przebojowa. Ponad pięć minut zagrane tak, że cały czas się coś dzieje, ciekawie zaspiewane z żeńskimi chórkami. Jestem pod wrażeniem.
 


No niestety, strona "be" singla już nie jest tak delikatna. To już właśnie takie granie z jakim mi się kojarzyła nazwa zespołu. Zwykły polski rock mało zresztą rockowy z czasów panowania pana w ciemnych okularach. Domyślam się, że żaden długograj nie powstał i to pewnie jedyne zapisy utworów jakie zostały przez zespół dokonane. Tak czy inaczej ten utwór "Obcy Raj, Obce Niebo to taka mała perełka.

3 komentarze:

  1. Do "Budzi mnie bicie serc" był teledysk. Pamiętam to, niestety. Singla mam od dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też aż fioletowo się zrobiło. ja mogę zaoferować nowe Playlisty na http://www.facebook.com/NajlepszeListyPrzebojow - muzyka Pop/rock/reggae/alternatywna i wiele więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.kppg.waw.pl/person.php?art=2720&nazwa=Ozzy&prf=1&ruch=200

    Plus nagrali jeszcze kilka innych utworów, krążą na Internecie

    OdpowiedzUsuń