środa, 9 marca 2011

eM- Tramwaje Jak Komety




Pora wrócić z odległej przeszłości do w miarę teraźniejszych czasów. Utwór z pierwszej dekady XXI wieku.

Na jakiś czas chciałbym zakończyć epopeję trójmiejską. Najbardziej pasuje mi do tego ten numer. Nie wiem dlaczego ale bardzo mi się ten kawałek podoba, taki jakiś do przodu i lekko bojowy jest. I tekst. Lubię tego typu poetykę miejską. Już pierwsze wersy mnie wzruszają...

gdańskie tramwaje:




i komety:




Zespół znam tak sobie i szczerze mówiąc z tego co słyszałem to tylko ten numer mi sie podoba. I nie zamierzam poznawać ich dyskografii, tak to już jest, że im człowiek starszy tym mniej nowych rzeczy się mu podoba. Straszne to ale prawdziwe.

Wiem, trochę to taki rock grany na juwenaliach ale co poradzę, że akurat ten numer mi wpadł w ucho. Piszę o utworach nie o płytach, stąd tu ten muzyczny twór się tu znalazł

Tu wszystko się kończy i zaczyna Gdańsk- Sopot- Gdynia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz