sobota, 5 marca 2011

Kury- Widziałem, widziałem

Dzisiaj weekend więc bardziej lajtowo. Rewelacyjny żart muzyczny. Mam ten utwór w innej wersji niż ta prezentowana tutaj.  Na składance z czasopisma "Brum" (dodawali czasem jakieś CD do gazetki). Było kiedyś takie czasopismo muzyczne.

były tam litery, zdania, recenzje, zdjęcia i traktaty słowne traktujące o muzyce i zjawiskach okołomuzycznych związanych z kulturą:




No i na tej płycie dołączonej do czasopisma grał to zespół Kury, a tu w poście wersja grupy Tymon i Transistors (bo taką znalazłem). Wersja Kur była lepsza.

pożyczam zdjęcie okładki tej składanki z blogu wspomnianego już  Piotra K. mam nadzieję, że się nie obrazi



miałem tę płytę ale nie wiem gdzie się zapodziała

a oto artysta:


i jego tranzystory:



była mała korekta składu po pierwszej płycie. A to aktualny skład zespołu:













Nie ma co dużo gadać, lepiej słuchać. Tymon ma żart wysokich lotów. Lubię jego teksty, lubię jego muzę choć nie wszystko. Ale to temat na innego posta.

A tymczasem słuchamy (bo oglądać nie ma czego):




2 komentarze:

  1. Witam. Odgrzewam ale tak jakoś tu trafiłem więc małą korektę zrobię. Piosenka jest zespołu Tymon i Trupy :), płytka zajebista i wersja z płyty lepsza. http://www.youtube.com/watch?v=pWPeVEW5nCg a tu link do niej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt masz rację ale dałem ciała. Chyba to poprawię

    OdpowiedzUsuń