poniedziałek, 12 grudnia 2011

Warszawa Gdańska- Centrala


Dzisiaj ponownie kower. Polski zespół, czy też właściwie projekt stworzony na potrzeby nagrania tego jednego utworu bierze na warsztat kultową kompozycję kultowej kapeli. I znów jak w przypadku opisywanego niedawno IMTM, który przerobił Depeche Mode otrzymuję "Centralę", która może ma punkty styczne z brygadowym pierwowzorem, ale mimo to jest dla mnie odrębną kompozycją w nastroju i klimacie. Jak ja to nazywam płynie, snuje się, pięknie położone klawisze i wokale. Rewelacja. Dwie równorzędne jakościowo kompozycje.


Utwór ten znalazł się na składance "Trójkowy Express 19:05 polski skład". Nie posiadam niestety okładki tej płyty, bo te dostepne w sieci mają beznadziejną jakość a swojej płyty nie posiadam. W każdym razie jest na niej widoczny wagon ekspresu pędzącego przez nasz piękny kraj.


W skład tego projektu wchodzą osoby związane z zespołem Hey orazz zespołem Kobiety. No to na koniec jeszcze jeden rzut oka na Warszawę Gdańską.

Podobno skład ten nagrał jeszcze wersję maanamowej Luciolli, ale nie słyszałem, więc trudno mi się wypowiedzieć.

1 komentarz:

  1. Luciola jest równie dobrze zrobiona co Centarala (była na innej płycie expresu)

    OdpowiedzUsuń