wtorek, 11 października 2011

All Quiet- I Still Need More


Festiwal w Sopocie w telewizji. Rok 1989. Siedzę przed telewizorem bo przecież takie wydarzenie medialne w tamtych czasach było. Nic nie zapamiętałem do dzisiaj oprócz zespołu All Quiet, który jakąś rockowa nutę w sobie miał. Po weekendzie pobiegłem do księgarni czyli sklepu z zeszytami, albumami i książkami oraz kasetami magnetofonowymi i płytami analogowymi, które jeszcze wtedy mnie nie interesowały. Nie wiem jak to było możliwe ale ta kaseta leżała na półce w sklepie w ilościach ogromnych. Kupiłem jedną sztukę.



Zasłuchiwałem się długimi godzinami. Ekspansja rockowych pozycji w mej kasetografii miała dopiero nadejść, więc słuchałem to co miałem. Sympatia do tej kasety i tej muzyki pozostała jednak do dzisiaj. No po prostu pop rock z klimatem. Podoba mi się  i tyle. A utwór " I Still Need More" należy do moich ulubionych fragmentów tej płyty.



Jak widać krótka przerwa od walki, polityki, barykad, wewnętrznych rozterek. Poprock na skołatane nerwy.

1 komentarz:

  1. uważny czytelnik Pieniądz zwrócił mi uwagę ze mogłem się pomylić w ramach czasowych. Napisałem, że kasetę kupiłem po weekendzie po festiwalu a npaisano w sieci ze płyt awyszła w 1990 roku. Kurczę a się mi wydawało ze kupiłem od razu. Może faktycznei za jakiś czas znalazłem ta kasetę. Na pewno było to w tym sklepie ale kiedy, trudno już sobie nigdy nie przypomnę

    OdpowiedzUsuń